reklama

Mafiánske hniezdo... Či?

Kamaráti ma upozornili na jednu miestnu reštauráciu. Zvonku i zvnútra slušná, aj celkom dobré pivo. Podľa rečí mojich priateľov sa tam vraj schádzajú mafiáni. Hoci nemám tú česť k nim patriť, zo zvedavosti som sa na jedno orosené zastavil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Nemenovaná reštaurácia v jednom nemenovanom meste. Nie je to pub, i keď anglickými názvami sa to v nej hmýri. Kamaráti, ktorí tam náhodou vkročili, povedali, že to vyzerá ako hniezdo mafiánov.

Priznám sa, že osobne neviem, ako taký mafián vyzerá, takže neviem túto informáciu ani potvrdiť, ani vyvrátiť. Že by prítomnosť mafiánov signalizovali drahé autá? Dnes má také auto kde-kto, napríklad aj taký obyčajný politik, a o tom by si sotva mohol niekto pomyslieť, že je mafián. Či? Že by vyholené hlavy? Ale veď je to zdravé a má to nejedna celebrita! Takže neviem. Nech mi niekto popíše, ako taký poriadny mafián vyzerá, alebo ako sa dá už z diaľky zacítiť, aby som sa mu radšej vyhol, lebo to sa vraj sluší a patrí.

V tej reštaurácii sa dá aj celkom dobre najesť, veď na to správna reštaurácia má byť. Či? Prostredie príjemné, aj pivo, aj káva... No po chvíli som sa tam naozaj začal cítiť akosi cudzo, stiesnene, akoby na mňa všetci pozerali a pýtali sa: Čo ten človiečik tu chce? Prišiel len tak náhodou, alebo cielene? Ku ktorej skupine patrí? Tú bundu mu odúva tučná peňaženka alebo devina? Alebo len knižka práve vypožičaná z knižnice (v mojom prípade)? Ten holohlavý, ktorý už päť minút s niekým telefonuje a tak tupo na mňa pozerá, sa mi vôbec nepáči... Ale možno som len pod vplyvom vypočutých chýrov. Pre istotu radšej dopijem...

A prečo vlastne o tom píšem? Nuž, zaujalo ma, že pred tým pohostinským zariadením pravidelne parkujú policajné autá. Keďže sa tam naše „žabky zelené“ rady zastavia na obed či na kávičku, tak aké mafiánske hniezdo by tam mohlo byť?! Či?

Jozef Sliacky

Jozef Sliacky

Bloger 
  • Počet článkov:  249
  •  | 
  • Páči sa:  3x

59-ročný muž s energiou a dôverčivosťou mladíka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu