reklama

Smrdím, no a čo?

Možno, že je titulok nie je celkom výstižný,  a tak spresním, že reč bude o reklame, predovšetkým televíznej. A najmä o praktických skúsenostiach zo života versus propagované výdobytky vedy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Reklamy ma nezaujímajú <!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Reklamy ma nezaujímajú. Podobne ako bulvár. Tieto vety často počujeme, no pravda je iná, len si ju nechceme priznať. Kdesi som čítal, že hoci by sme boli pred nakazením reklamou akokoľvek imúnni, dostane sa kamsi do nášho podvedomia, ak si ju všimneme aj úplne nechtiac. Neviem, čo je na tom pravdy, to by mohli potvrdiť alebo vyvrátiť len reklamní mágovia.

Vari žiadna televízna relácia alebo film sa nezaobídu bez reklamy na zubné pasty, kefky, farby na vlasy a ich výživu, na také a onaké kozmetické zázraky, alebo na čistiace bomby, ktoré dokážu vyhubiť všetky baktérie... Dokážu ma pobaviť, vrátane tých, ktoré nám pripomínajú, ako smrdíme potom (či predtým?) a preto by sme nemali váhať a rýchlo si kúpiť zaručený prostriedok, ktorý nás smradu zbaví, aby sme neboli svojmu okoliu na ťarchu či na smiech.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zastavme sa však najprv pri zuboch.

Tie moje - no, strach a hrôza. Také sú už celé desaťročia. Predtým, kým som sa im ako-tak venoval, ma trápili, boleli, vari nebol rok, aby som nemusel zájsť k zubárovi, a potom, keď som sa na ne vykašľal, prestali bolieť... Ja viem, s mojím úsmevom je to horšie, ale beztak sa dnes na Slovensku niet nad čím usmievať.

Ale ani taký medveď - napríklad - si zaručene neumýva zuby a akú v nich má silu. Rovnako sotva používa nejaký prípravok na to, aby mal zdravú a hebkú srsť. Neveríte, že to dokáže aj bez špeciálneho kozmetického prípravku či výživového doplnku? Presvedčte sa: ak pôjdete na horskú túru, alebo sa s macom stretnete niekde pri kontajneroch, skúste ho pohladiť po kožuchu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ten smrad? Nuž, nie je nič príjemné, ak sa musíme dlhší čas zdržiavať v blízkosti takého malého tchora. Ale aj v tomto prípade som na pochybách. Mám jedného známeho, ktorý naozaj smrdí. Netvrdím to len ja, ale aj iní. A čuduj sa svet, niet žúru či inej zábavy, na ktorej by ten smraďoch nezbalil novú babu! Vtedy mu ten smrad vari závidíme.

Nuž čo, v praxi sa presviedčam, že zbytočne vyhadzujeme peniaze na „výdobytky vedy“ namiesto toho, aby sme sa správali - a aj smrdeli - prirodzene. Či?

Jozef Sliacky

Jozef Sliacky

Bloger 
  • Počet článkov:  249
  •  | 
  • Páči sa:  3x

59-ročný muž s energiou a dôverčivosťou mladíka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu