reklama

Čo stojí jedna dierka? Napríklad 24 eur.

Bežná príhoda zo života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Stretol som kamaráta. Pri poháriku vínka sa mi posťažoval. Odlomil sa mu kúsok zo zuba. Ľahká pomoc: Stačí zájsť k zubárovi. Ten jeho mal akurát dovolenku a tak zaklopal na dvere susednej ambulancie. Zubárka bola veľmi ochotná. - Ale mal som z nej zvláštny pocit, - vraví kamarát. - Celý čas, čo sa mi vŕtala v zube, sa bavila so sestričkou a akousi paňou. A náramne sa pritom smiala. Až som mal strach, že mi nezavŕta do zuba, ale kamsi do nosa alebo do oka.

Vyvŕtala dierku, vložila plombu, poradila, čo a ako má robiť, a zinkasovala 24 eur.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cestou domov sa môj kamarát zastavil v obchode. Ako prechádzal medzi regálmi, čosi zacítil v ústach. Plomba! Vypadla! - Vrátil som sa k zubárke a povedal som jej, čo sa mi stalo. Vraj, aby som si sadol do kresla, že mi to opraví. Ale ja som jej už neveril. Čo keď mi vyvŕta ešte väčšiu dieru?! Ďakujem.

Samozrejme, že sa zubárky opýtal, čo teraz s tými 24 eurami. Keďže robota sa nevydarila, slušnosť vraví, že by ich mala vrátiť. Nestalo sa. Kamarát, dôchodca, znechutene mávol rukou. - Musím si počkať na svojho zubára. Ten má však toľko ľudí, že má na mňa príde rad až v júni! - Azda mu dovtedy ten jeho zub s 24-eurovou dierkou vydrží.

Jozef Sliacky

Jozef Sliacky

Bloger 
  • Počet článkov:  249
  •  | 
  • Páči sa:  3x

59-ročný muž s energiou a dôverčivosťou mladíka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu